31 січня організатори Євробачення презентували головний логотип та слоган цьогорічного шоу. Ним стало класичне багатошарове серце в синьому, жовтому, рожевому та фіолетовому кольорах.
Слоган Євробачення-2023 відображає унікальний характер 67-го Пісенного конкурсу, який організовується у партнерстві між Великою Британією, Україною та містом-господарем Ліверпулем. У BBC зазначили, що це «відображає самі витоки конкурсу», який спочатку був створений, щоб об'єднати Європу навколо спільного телевізійного досвіду.
Використані у графічному оформленні кольори, натхненні прапорами України та Великої Британії, відображають радість і різноманітність конкурсу.
Головний графічний елемент оформлення, який нагадує електрокардіограму, утворює рядок з кольорових сердець, кожне з яких реагує на ритм і звук, щоб проілюструвати спільне биття сердець усіх учасників Євробачення та його глядачів. Усі ми «об’єднані музикою». Використаний у графічному оформленні шрифт — Penny Lane — натхненний чавунними табличками 20-го століття з назвами вулиць Ліверпуля та натякає на багату музичну спадщину міста.
Слоган у своїй промові використала канадсько-українська диригентка Кері-Лінн Вілсон. Вона згадала війну в Україні, порівнявши її з музикою. В її аналогії диригентська паличка – це зброя, котра не вбиває, а дарує життя, свободу, надію та єднання.
67-е Євробачення у травні 2023 року прийматиме Ліверпуль. Представником України на цьогорічному конкурсі є гурт TVORCHI.
Джерело: Суспільне Мовлення